Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Προς πρώην σύντροφο …

Πριν λίγα χρόνια, πορευτήκαμε μαζί.
Στα συλλαλητήρια …
Στους αγώνες …
Στο Σωματείο …
Στο Κόμμα ! Θυμάσαι ; – Ένα είναι το Κόμμα – μου έλεγες γεμάτος περηφάνια !
Πέρασαν λίγα χρόνια …
Και, ώ του θαύματος, άρχισες την κριτική.
– Δεν σου άρεσε η γλώσσα του Κόμματος, πολύ … ξύλινη την έβρισκες !
– Δεν σου άρεσαν τα στελέχη, έβρισκες την επικοινωνιακή πολιτική τους (κυρίως στις τηλεοράσεις) ως μη σωστή !
– Ως και τον (ή την) Γ.Γ. της ΚΕ τον (την) έβρισκες … λίγο !
– Θυμήθηκες μέχρι και τον … Στάλιν, την … Γιάλτα, την … Βάρκιζα!
Τελικά, έκανες και το … μεγάλο βήμα !
Πλέον, πέρασες στην αντίπερα όχθη !
- Τώρα, πλέον, χειροκροτείς τα … greeklish του Βαρουφάκη, τα … βαφτίσια της Τρόϊκας και των Μνημονίων, ξέχασες μέχρι και το Μάαστριχτ, βρίσκεις θετικές τις εμφανίσεις του … Κατρούγκαλου, της … Ραχήλ, του … Βαρεμένου – θυμάσαι εκείνον τον σύντροφο που είπε «ότι του γυρίζει τα άντερα», τότε σου άρεσε αυτή η ατάκα !
– Άφησες πίσω την υποστήριξη του Σχεδίου Ανάν, που διχοτομεί την Κύπρο.
– Δεν σε αγγίζει πια το «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ» το ίδιο Συνδικάτο – είσαι ΚΑΙ με το ΝΑΤΟ !
– Είσαι και με τους αμερικάνους !
(θυμάσαι που φωνάζαμε «φονιάδες των λαών, αμερικάνοι»; Μπα …)
– Βρίσκεις … ευφυείς κάτι τύπους σαν τον Σόϊμπλε, «την καλύτερη πολιτικό της Ευρώπης» την Μέρκελ !
Είναι σίγουρο, ότι συμβιβάστηκες …
Ότι αλλοτριώθηκες …
Μας πούλησες …
Μας πρόδωσες …
Ελπίζω μόνο :
– Εσύ να μπορείς να βρεις δουλειά στα παιδιά σου, γιατί εγώ δεν μπορώ !
– Εσύ να μην κρυώνεις όταν έχει κρύο, γιατί εγώ χρειάζομαι δυο κουβέρτες για να τα καταφέρω !
– Εσένα να σου φτάνει η σύνταξη, γιατί εμένα δεν μου φτάνει …
– Εσύ να μπορείς να βγαίνεις έξω, γιατί εγώ …
– Εσύ να μπορείς να κάνεις κανένα ταξίδι, εγώ έχω χρόνια να το κάνω.
– Να είναι γεμάτη η κατσαρόλα σου, η δική μου αρκετές φορές είναι άδεια !
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ !
Υ.γ.: Αν θελήσεις κάποια στιγμή, να με βρεις, να με συναντήσεις, ΞΕΡΕΙΣ που θα με βρεις !
Στους δρόμους του αγώνα, ΠΑΝΤΑ μαζί με το ΚΚΕ !
Έλα …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου